Hali, üdv az oldalamon!

Helló!
Nagyon örülök, hogy meglátogatsz, és itt vagy:D
A Chat-ről se feledkezz meg!
Puszil: Summer

2010. május 15., szombat

fontos!

Hello!
 mostanában elég nagy a nyüzsgés körülöttem, de végre vége mindennek, így nekiállhatok írni!
A 3.fejezet bevezetőjében leírtam, hogy egy olyan ember fejével lesz megírva, akire nem is számítotok.
Ez az ember Leona apja lett volna.
De Carlisle azt mondta Lee-nek, h. megölte.. így ...
csak miután azt a fejezetet írtam, az után jöttem erre az elhatározásra...aztán megláttam a -megöltem-sorokat.. így sajnos nem fog úgy alakulni, ahogy akartam, miszerint jack davis a farkasokhoz kerül..
Így most a harmadik fejezet lesz a negyedik fejezet, Leona Cullen szemszögéből.
Amelyben sok fordulatot lelhettek:D Megtudjátok miért Summer Ray a nevem!

elnézést a késői frissért.
puszil: Summer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali, köszi, hogy írsz!
puszi: Summer