Hali, üdv az oldalamon!

Helló!
Nagyon örülök, hogy meglátogatsz, és itt vagy:D
A Chat-ről se feledkezz meg!
Puszil: Summer

2010. május 20., csütörtök

Unatkoztam... A világ legrosszabb napja

Magyar órán azt a feladatot kaptuk, írjunk egy fogalmazást A világ legrosszabb napja címmel..
Gondolkodtam... 


   Hawaii, napsütés, pálmafák, helyes pasik...

    Sokan irigykednek rám, hisz szép, kedves lány vagyok aki mindig mindent megkap!
   Napi elfoglaltságomként töltötte ki az űrt a pasifogás, és a has süttetés. Az a legjobb, hogy ez a két dolog egyszerre is ment! Izompacsirták legyeskedtek körülöttem egész álló nap, és hozták a koktélokat, Cherry-ket. Persze mindet elutasítottam, mivel nekem már van egy görög istenem! Hiszen ott van nekem Jacob Black, rá várok, és nem kell sokáig várnom, hiszen ma este került megrendezésre a várva várt Király-Királynő Bál.
   Felvettem hát a legszebb estélyimet és vártam a szőke herceget az ablakom előtt, hadd másszon föl a többméteres hajkoronámon.
   Vártam, vártam  és vártam... várhattam én rá... csak nem jött..
Jacob, mit késlekedsz?! Talán elfogyott otthon a Nivea önbarnító??
Az én görög istenem 45 perc késéssel, de megérkezett... egy fehér mercédesszel...
Fehér ló ez... Csak... más értelemben...
     Jack odafutott a vár kapujához, és csöngetett..
-Ne Jacke!!Itt vagyok! Nehogy felverd a szüleimet! Gyere ide,mássz fel a hajamon!
-Persze drága,Rafunzel!

Jack letépte a fejemről a hajat, mire felvonszolta hozzám izmost testét.
 Másodjára már inkább a lépcsőn mentünk, és a nyitott kapun kiosontunk..


-Rafunsel! Hozzám jössz feleségül?-kérdezte a hercegem.
-Persze, Jacob lovag, Szeretlek!-válaszoltam erre az egyszerű kérdésre.


Görög isten szája vészesen közeledett az enyémhez, s lehellete más csiklandozta az enyémet.Majd...


....-Jó reggelt kislányom!Ideje felkelni!






XD, szóval... biztos nem ezt írom le a dogában, ez csak, most úgy jött...xD
Sziasztok puszil titeket:Summer













1 megjegyzés:

  1. Hali!
    Hát ezen nagyon nevettem! Ilyet írni....! Nekem biztos nem jutott volna eszembe... De azért tetszett, feldobta a napom! XD De azért a kövi fejinek jobban örültem volna! Na de mindegy... Siess vele!
    Puszi: Lili

    VálaszTörlés

Hali, köszi, hogy írsz!
puszi: Summer