Hali, üdv az oldalamon!

Helló!
Nagyon örülök, hogy meglátogatsz, és itt vagy:D
A Chat-ről se feledkezz meg!
Puszil: Summer

2010. május 17., hétfő

Híírek!!!! Lessetek be ide! ////másik hír: olvassátok a harmadik fejimet!!!

Szijasztok Blogosok/olvasók/fiúk/lányok!
Egy nagy problémával fordult hozzám egy lány, aki egy (nem mellesleg blogos) lány történetét akarja reklámozni, mivel a lány nagyon el van kenődve a KOMMENTÁR-, MEGJEGYZÉS-Hiány miatt!!Szerintem ezzel a problémával nincs egyedül. Nekem is keveset írtok, de... ez van.. meg kell szokni, nem vagyok még elég jó a komihoz.. gondolom én...De Lili nagyon szépen ír!
Saci (Saccee, sacce...mit tudom is én) Írta nekem a Chatba, hogy nézzem meg Lili blogját, írjak komit... blahhh.
Persze megnézem, komit is írok, de ha egyedül én meg még páran írnak az nem hiszem hogy  elég lesz! Kérlek titeket lessétek meg :
http://alkonyat-lili.blogspot.com/ Címen Lili írását!
Megéri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali, köszi, hogy írsz!
puszi: Summer