Hali, üdv az oldalamon!

Helló!
Nagyon örülök, hogy meglátogatsz, és itt vagy:D
A Chat-ről se feledkezz meg!
Puszil: Summer

2010. április 3., szombat

Első blogbejegyzésem

Üdv az oldalamon!

Magamról:
Írói nevem Summer Ray. Imádom a nyarat, mivel nincs is jobb a napon sütkérezni és a vízben lubickolni. 14 éves vagyok..MINDJÁRT 15:D:D Még régen volt egy alkonyatos blogom, de meguntam, hiszen mindenhol alkonyatot hallani, látni... már unalmas...
Így abbahagytam.. de az írást nem... nagyon szeretek írni, ilyenkor bemegyek a saját szobámba, kirakom a "ne zavarj" táblát, és önfeledten, örömmel írok. De minek, ha ezt senki nem látja, olvassa?
Igaz legfőképp magamnak írok, mivel nyugtatólag hat rám e tevékenység. Magamnak írni nem valami öröm, én nem fogom magamnak azt mondani, hogy jó fejezet lett Summer.... az elég gáz lenne. Úgy döntöttem megint elkezdek írni.

1, Van egy blogos-barátnőm: Emma, neki a Twiatar saga a "műve".
Nem titok, hogy szegénykémnek abba kellett hagynia a blogolást.
Arra jutott, hogy rám hagyja a Twiatar sagát. Mivel annak idején közösen dolgoztuk ki.
Nem tudom, mi legyen... hiszen az az ő írása... amit ő kezdett el azt nem szeretném folytatni. Akkor abban a témában, ugyanazzal a névvel írok, de mást. más lesz mint az övé.
A történet az alkonyat, és az avatar keveredéséből áll. De mivel teljesen más lenne mint az övé.. nem tudok sok infót megadni...
Csak attól félek, hogy elrontanám a történetet.mivel.. öhhm.. azért nem vagyok egy Step.Meyer.


2, a Második lehetőség egy teljesen normális lányról szólna. Szerelmi kavalkád, családi zűrzavar.. minden rosszul sül el. De mint minden filmben/ történetben minden Happy end-el végződik.


Kérlek szavazz, hogy melyik legyen!
köszönöm: Summer Ray
Utóirat: A blog címe: www.summer--ray.blogspot.com
KÉT KÖTŐJELLEL!
köszi:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali, köszi, hogy írsz!
puszi: Summer