Hali, üdv az oldalamon!

Helló!
Nagyon örülök, hogy meglátogatsz, és itt vagy:D
A Chat-ről se feledkezz meg!
Puszil: Summer

2010. április 8., csütörtök

Infók, és egy kis ízelítő♥

Hali!
Indítottam pár körszavazást!
Kérlek szavazzatok, hogy mi legyen!

A "friss" várhatólag pénteken, vagy még ma (csütörtök) este várható! ;)

Szóval.. öhhm.. sokat gondolkoztam/zok a történeten, és nem látom értelmét annak hogy legyen mégegy ugyanolyan Twilight-fic. Igy arra jutottam, hogy a szereplők mások lesznek, de persze marad a vámpír-os style!...Vagyis a Cullen család megmarad, de nem lessz Rosalie, Bella vagy épp Jasper helyett egy másik vámpír lenne ugyanazokkal a képességekkel. De persze a bonyodalmoknak nagy szerepe van a történetemben. Mivel a főhősnő, Leona Cullen /liona kállen/ szerelmi élete és egyszerűen az egész élete bonyodalmakon alapszik.Ő nem úgy gondolkozik mint egy 21. századbeli "ember/vámpír", nem vágja a szlengeket,m és nem is érti őket.
De HANGSÚLYOZOM nem lesz ugyan az a történet mint a Stephenie Meyer álltal megirt felülmúlhatatlan The Twilight saga, mert azt nem lehet, és nem is tudnám jobbá, szebbé tenni...Az úgy tökéletes ahogy Steph. megírta/ álmodta.

Ez a Twilight-os oldal az enyém, és persze "Alkonyat-alapanyagú"...

Mit gondoltok, jó öttlet ez a másféle dolog?
/kommentbe, pls!/


A másik amit NEM szeretnék:

Nem szeretnék egy olyan történetet ami csak áltatja az olvasót..mert már (nekem) Elegem van azokból a történetekből, melyekben minden arról szól, hogy van egy GYÖNYÖRŰ LÁNY, aki megismerkedik egy GYÖNYÖRŰ (nemmellesleg kockahasú) fiúval.. majd boldogan élnek, mig meg nem halnak....blahblahblaaaaaaaaa
Ez uncsi, és nem életszerű.

Az én történetemben nem lesz az hogy a lány tökéletes... meg az összes fiúnak kocka hasa és gyönyörű haja/szeme/szája..blablahh.. van.
Ezzel csak magamat és az olvasóimat csalnám csapdába.
mert:
Ha olvasok egy oldalt..amiben az említett szereplők játszanak.. csak az jut eszembe, hogy.. de jó a GYÖNYÖRŰ lánynak, hogy ilyen KOCKAHASÚ fiúja van..és elszomorodom, mertén nem vagyok ilyen helyzetben, nincs se KOCKAHASÚ pasim, és nem érzem magam GYÖNYÖRŰNEk.... ez most úgy hangzik, mintha bányarém lennék.. NYUGI;)..nem vagyok az:D
Értitek?
Na, errről mi a véleményetek?
/Megjegyzést, pls! thx./

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt is:D;)
puszi: Summer Ray♥

5 megjegyzés:

  1. én mind a kettőt támogatom:)
    és totál igazad van annál a szép lány + kockahasú pasi dologba

    VálaszTörlés
  2. Igazad van! Egyetértek veled mindenben amit leírtál:D

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa. Nagyon igazad van.. Én is mindíg így érzek. mikor olvastam az alkonyatot, meg láttam a részeket, akkor én is így éreztem, hogy bárcsak előttem is megnyílna egy világ.. Meg minden történetben az van, hovy összejön az álompasival, és utána soha nem szakítanak...stb.. Hát ez szerintem sem vmi jóó. Mármint jóó, csak nem igaz.. Én úgy vagyok vele, hogy nincs lehetetlen, de még egyetlen egy olyan emberrel sem találkoztam, és hallottam róla, aki megtalálta élete nagy szerelmét, aki mellesleg iszonyat jóól néz ki. Mert szerintem nincs is ilyen.. Mert emberből vagyunk. nem vagyunk tökéletesek és hibátlanok!! Szóval!!! Én a 2.-at támogatom!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Hello!

    Szerintem mindkét ötlet nagyon jó. Várom már a történetet! :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Szerintem meg pont ez a lényeg. Mármint az,hogy egy kicsit elrugaszkodjunk a valóságtól..és igazából Edward sem tökéletes csak Bella látja annak mi meg az ő szemszögén keresztül látjuk Őt (Edwardot) úgyhogy én nem értek ezzel teljes mértékben egyet.

    Remélem nem haragszol,hogy leírtam a véleményem én már csak ilyen szókimondó vagyok..ami a szívemen az a számon.

    Ni

    VálaszTörlés

Hali, köszi, hogy írsz!
puszi: Summer